sunnuntai 12. heinäkuuta 2020

Kesän vaateostokset




Tänä kesänä olen tehnyt ennätysmäärän hyviä vaatelöytöjä aleista.
Nauroimme juuri äitini kanssa, että harvoin (siis todella harvoin) ostamme mitään vaatteen alkuperäisellä hinnalla, olemme kovia tekemään alelöytöjä.
Saatte taas tällaisia peilin kautta otettuja kuvia, kun tuo poika ei ole ollut kuvausalttiina nyt lähiaikoina.
Onhan se nyt aika noloa kuvata keikistelevää äitiä :D

Ylemmässä kuvassa päälläni on tunikamekko, jonka ostin H&M:n verkkokaupasta.
Alkuperäinen hinta oli 30€, minä maksoin tästä 10,40€.
Vähän jännäsin tuota väriä, mutta ainakin päivettyneen ihon kanssa väri näyttääkin todella kivalta, eikä minulla ollut aiemmin mitään tämän väristä vaatetta.
Tätä voi käyttää näin mekkona tai lisätä legginsit jalkaan.


Tilasin myös itselleni mustan bodyn H&M:lta.
Tämä näytti kivalta niin shortsien kuin myös hameen ja housujen kanssa.
Bodyssä kivointa on röyhelöinen kaula-aukko ja ihanan pehmeä materiaali.
Maksoin bodysta alle 9€ ja sen oikea hinta oli 30€.


Lauantaina kävin pitkästä aikaa KappAhlissa ja heti tein sieltä alelöytöjä.
Housut olivat ihan superedulliset.
Alkuperäinen hinta oli 30€, mutta kaikkien mahdollisten alennusten jälkeen maksoin näistä vain 6,75€.
T-paita on vähän paksumpaa kangasta ja siinä on kivat puhvihihat.
30€ t-paidasta ylittää minun kipurajan, mutta onneksi ei tarvinnut tästä maksaa kuin 12,25€.
En tykännyt t-paidan alaosasta suorana, joten sen voi laittaa housujen kaulukseen tai sitten rypyttää hakaneulan avulla sivusta.


Eilen tehtiin vielä uusi täsmäisku äidin kanssa aleihin ja löysin kesän unelmien mekon H&M:n myymälästä.
Katselin tätä mekkoa jo kesän alussa, mutta en raaskinut sitä ostaa.
Ei mekko nyt megakallis ollut alunperinkään, hintaa sillä oli 40€.
Onneksi odotin vähän ja löytyi vielä minun kokoa, sain nimittäin mekon 15€:lla.
Tämä mekko on suosikkini kaikista vaateostoksista.

Oletko käynyt jo aleissa ja onko jotain kivaa löytynyt sinulle tai kotiin?
Ihanaa viikkoa teille kaikille <3



40 kommenttia:

  1. Kivat alelöydöt! Itse olen ostanut vain yhden vaatteen koko kesän aikana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla oli viime kesänä hiljainen vaatekesä, olen nyt sitten petrannut tänä vuonna :)

      Poista
  2. Voi miten kivoja löytöjä, kaikki sopii sulle tosi hyvin ❤️. Minäkin olen tehnyt muutaman kivan löydön, tai olisin tehnyt enemmänkin, mutta nyt tuntuu ettei ehdi käyttämään kaikkia... 😊 Ihanaa viikkoa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tein kunnon tyhjennyksen kesän alussa vaatekaappiini ja nyt olen vähän harkitummin hankkinut näitä uusia vaatteita. Luinkin sinun ihanista löydöistä myös <3
      Kivaa viikkoa sinulle Sari <3

      Poista
  3. Toi body on ihana, sopii sulle hyvin ja on monikäyttöinen. Olen etsinyt itselleni pitkään bodya, muistan miten ysärillä piti aina 501 Levisten kanssa olla sellainen. :D

    Aurinkoista viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kukkabody farkkuhaalareiden kanssa aina ysärillä :D
      Ihanaa viikkoa sulle Jonna ja hyvää lomaa muuten <3

      Poista
  4. Hitsi miten kiva tuo kelta-musta yhdistelmä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän olen kaivannut väriä elämään ja nyt sitä löytyy :)

      Poista
  5. Hyviä löytöjä Outi (Y).
    Sulle sopii niin hyvin nuo värikkäät, kuten esim. tuo keltainen väri, muutenkin kiva asu sinulle.
    Aurinkoista kesän jatkoa sinulle <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä yllättynyt tuosta keltaisen sopimisesta. Jotenkin sitä on niin jumissa siihen ikuiseen mustaan :)
      Aurinkoista kesää sinullekin <3

      Poista
  6. Keltainen väri sopii sulle ihan megahyvin👍 Kaikki niin hyvän näköisiä.Vaaleankeltainen paita aivan ihana💚Itsestä tuntuu,ettei osaa enää tämän koronakaranteeniin jälkeen edes käydä katselemassa mitään,vaikka tarvetta olis ihan oikeasti,yöpaidoista lähtien😒. Leppoisia lomapäiviä, Outi 😎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä nyt viikolla aamusta vaatekaupoilla, ei ole kamalasti porukkaa liikenteessä silloin :) Aika tyytyväinen olen kyllä näihin alelöytöihin, kiva saada vähän väriä vaatteisiin!
      Ihanaa viikkoa sinulle <3

      Poista
  7. Mahtavia löytöjä oot tehnyt ja ihania mekkoja ♥ Mäkin oon muutaman mekon ostanut, mutten muuta kun ei oikein tarvii ja kaapit tursuaa entisistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen ihan hullaantunut maximekkoihin ja onneksi nyt löytyy joka kelille oma mekkonsa :)
      Kaunista viikkoa sinulle Maikku <3

      Poista
  8. Ihana tuo keltainen tunikamekko, eikä yhtään hassumpia löytöjä nuo muutkaan. Tuon keltaisen haluaisin itsellenikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy kurkkaamassa H&M:n nettisivuilta. Löytyy naisten aletuotteista tai ainakin silloin löytyi kun tuon tilasin.

      Poista
  9. Ihana tuo tunikamekko, ja niin halpa! Ja sopii sulle tosi hyvin.ö. Muutkin vaatteet tosi kivoja.
    Hyvää uutta viikkoa Outi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä käy köyhän tuuri ja löytää kivoja juttuja halvalla. Kiva on ollut löytää pitkästä aikaa myös jotain heti käyttöön tulevaa itselleni.
      Kivaa viikkoa sinullekin Jael <3

      Poista
  10. Ihan mielettömiä löytöjä Outi ja keltainen toimii sulla kuin häkä! Toi vihreä mekko olisi lähtenyt kiitolaukkaa ostoskoriin. Käytiin eilen "siskosten" kanssa KappAhl ja Lindexin alerekit läpi ja löydettiin kaikki 10e samispaidat, hehe ensi kerralla kaikki samat paitulit päälle.

    Ihanaa uutta viikkoa Pus pus. <3

    13. heinäkuuta 2020 klo 18.41

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä on siskosten kanssa nyt tiimipaidat :) Mulla oli vanhan työkaverin kanssa tiimimekot :D
      Olin niin tyytyväinen näihin ostoksiin ja tosiaan kiva saada vähän väriä vaatteisiin.
      Ihanaa viikkoa sullekin rakas ystis <3

      Poista
  11. Tuo vihreä mekko on mun suosikki. Hyviä löytöjä olet tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on munkin ja on kun leijuisi vaan ympäriinsä se päällä!

      Poista
  12. Tuo keltainen mekko on ihana ja väri juuri sinun värisi. Vihreästä mekosta tykkään myös. Miten toiset tekee tällaisia löytöjä? Itse en löydä sen paremmin alesta kuin kirpparilta itselleni sopivaa :(
    Ihanaa viikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää vaan penkoa ja juuri kun luulee, että ei löydy mitään, niin sitten osuu oikea voittopotti käsiin :) Kai näissä aleostoissa ja kirppistelyissäkin harjoitus tekee mestarin. En kyllä tiedä, että onko tämä mikään kamalan hyvä taito omata :D
      Ihanaa viikkoa sinullekin <3

      Poista
  13. Minäkin ostan useimmiten vaatteeni alehinnoilla. Tosin nyt kevään aikana en ole tainnut ostaa oikein mitään. Kotitoimistolla ei ole niin väliä, joten ajattelin käyttää vanhoja "loppuun" :-)
    Tuo keltainen mekko on ihanan pirteän värinen. Se yllä on varmasti aina energinen ja hyvä olo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tein massiivisen inventoinnin vaatekaappini ja vihdoinkin siellä on vain käytettäviä vaatteita ja jopa huomasin pari puutetta :)
      Väreistä saa kyllä energiaa <3

      Poista
  14. Vitsi miten kivoja löytöjä ja huikeilla alueilla kyllä löytynyt kaikki!

    Itse en ole mikään aleissa kävijä, enää. Toki sekin että lapsi on mukana vaikuttaa ostointoiluun, ei tule mentyä kun ei voi rauhassa katsella. Saattaapi tilanne loman aikana muuttua kyllä kun kaksi aikuista vahtihukeissa 😉

    Ihanaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään käynyt aleissa kun lapset olivat pieniä, en ainakaan heidän kanssaan :D Nyt olen taas valpastunut kun voin lähteä kaupoille koska haluan :D
      Kaunista viikkoa sinulle Satu <3

      Poista
  15. Hyviä löytöjä ja kaikki sopivat sinulle! Minunkin suosikkini on tuo viimeisen kuvan mekko - ihana <3
    Hyvää kesän jatkoa, Outi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänäänkin tuo mekko menee päälle kun lähden ylläriksi miestä vastaan töihin. Tuo mekko on kuin kesäunelma.
      Ihanaa kesää sinullekin Lady <3

      Poista
  16. Tosi ihania shoppailuja! Tuo vihreä mekko on niiiin ihana 💚 Minä en ole ehtinyt vielä aleshoppailemaan, kun tämä kesä on niin kiireistä aikaa 💚 Aurinkoisia kesäpäiviä teille ❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Tarja! Kovasti olen itsekin tykästynyt näihin löytöihini.
      Aurinkoisia päiviä sinullekin <3

      Poista
  17. Kaikki vaatteet ihania, mutta tuo vihreä mekko on TÄYKKY ja the löytö. Ihan just sulle tehty. Ihanaa viikkoa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin tuo mekko on täydellinen ja siis ihanaa saada väriä vaatteisiin. Kovasti olen mustissa kuljeskelevaa tyyppiä muuten :)
      Aurinkoista loppuviikkoa Taru <3

      Poista
  18. Mahtavia löytöjä oot tehnyt. Mä tykkään tollasesta paidasta T paidasta jossa on vähän pidemmät hihat. Toi keltainen mekko on ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään tuollaisista pidemmistä hihoista, saa allit kätevästi piiloon :)
      Keltainen mekko olikin oikea aurinkopäivien löytö.
      Ihanaa loppuviikkoa sinulle Tuija <3

      Poista
  19. Kivoja! Olet tehnyt valtavan hyviä löytöjä. Tuo vihreä mekko osui silmiini jo Instassa. Se näyttää sekä kauniilta & mukavalta. KappAhl on muuten yksi niitä kauppoja, joita Suomesta kaipailen. Olen tehnyt sieltä aina löytöjä. Jotenkin tarjonta on ollut mulle passelia.

    Olen samanlainen kuluttaja, alennuksista tai kierrätettynä hankin sen mitä itselleni hankin. Tänään sain mieluisan paketin, jossa oli pari tunikaa ja mekko. Mä vedän vuodesta ja melkein vuosikymmenestä toiseen samoja vaatteita ylleni, joten paljon en tarvitse täydennyksiä.

    Kiitos esittelystä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauroimme juuri serkkuni kanssa, joka on töissä KappAhlissa, että olen kohta kuin kävelevä KappAhlin mainos, kun niin paljon olen sieltä tehnyt viimeisen vuoden aikana alelöytöjä :) Vaatteet käytetään loppuun ja sitten vasta uusia ja alesta tietysti :D

      Poista
  20. Pirteitä, kauniita vaatteita olet löytänyt. Minä tuskailen, kun paino päässyt nousemaan niin, että vanhat vaatteet ei meinaa mennä päälle :D Pakko siis lähteä kanssa kirppareita kiertämään, jotta saa jotain vaatetta ylleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kannattaa myös koluta alet läpi, todella kivoja vaatteita miehillekin löytyy nyt edullisesti. Et sä ole lihonnut, vaatteet ovat vain kutistuneet pesussa <3

      Poista