torstai 2. helmikuuta 2017

Jäätelökesä tule jo!




Oi, katsokaa miten lainehet
niin kauniisti rantoja kaulaa!
Oi, kuunnelkaa, miten lintuset
niin kauniisti lehdossa laulaa!
Oi, ootteko nähnehet illan kuun
ja kuullehet kuisketta metsän puun,
min ylitse valkeat hattarat
suvitaivaalla vaeltavat.

Eino Leino

 Minä ja uimapuvut ei olla oltu hyviä kavereita vuosiin. 
Tällaiselle "suurenmoiselle" naiselle ei kaikki sovi, tai ainakaan en kaikissa uikkareissa tunne oloani kotoisaksi.
Siksi olinkin niin onnellinen kun vuosien jälkeen löysin jotain minulle sopivaa.
Nyt minulla on uusi kaveri nimeltään Betty


Dress like Marie  on tuonut markkinoille aivan ihastuttavan uima-asun, joka toimii samalla kertaa myös tunikana tai mekkona.
Tämä uima-asu on sopiva kaikille vartalotyypeille ja kokojakin löytyy, myös meille isommillekin daameille.


Uimapuku tuntuu tosi mukavalta päällä.
Tykkään niin tuosta hameosasta.
Punainen nauha ja pilkut piristävä asua ihanasti.
Tämä on uima-asu, jossa voisin kuvitella uiskentelevani myös Marokon vesissä.


Haaveilen jo kovasti kesästä ja uimarannoista.
Tänä kesänä näytänkin oikein tyylikkäältä rannalla.
Kiitos Dress like Marie, että autoitte minua löytämään itselleni ihanan uima-asun.
 Tuolta kesävaatteista löytyy myös kaikkea kaunista kesäpäiviä tai vaikka lomamatkaa ajatellen.

Nyt vaan toivotaan, että nämä talviset säät vaihtuisivat pian keväisiin.
Keväästähän on vain pieni hetki kesään!

Ihanaa haaveilla vai mitä?


*uima-asu saatu Dress like Marielta

39 kommenttia:

  1. Hyvännäköinen asu! Itse en ole koskaan tykännyt bikineistä jotka ei peitä mitään, eikä pysy päällä :) Eli asu vaikuttaa hyvälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en pidä omista reisistäni ja tällä saan tuon ongelmankin kivasti piiloon.

      Poista
  2. Upea asu. Tuo punainen rusetti saa sekä asun että sinut näyttämään entistäkin pirtsakammalta. Kivaa päivää sinulle.

    VastaaPoista
  3. Ihana uimapuku, sopii sulle täydellisesti 😍 Uimapuvun etsiminen on kyllä aina tosi haastavaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on, tuskattuttavaa hommaa. Onneksi nyt löytyi hyvä uikkari minulle <3

      Poista
  4. Wau aivan ihana ja upea nainen olet. Hei Betty toimis mullakin, ei tarvis ajella säärikarvoja kuin polviin, eikä biksurajokaan, ihan mahtavaa. :) Ihanaa päivää kaunis Outi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee tästä vähän fiftarityyli mieleen. Tykkään!
      Ihanaa torstaita Tiia <3

      Poista
  5. Onpas kivat uikkarit ja sovit niihin kauniisti. Mulla oli hameellinen uimapuku joskus ja voi miten olen sitä kaivannut. Pitäisköös hankkia tämä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kannattaa hankkia. Olen tähän kyllä enemmän kuin tyytyväinen <3

      Poista
  6. Tosi hyvän mallinen ja punainen osa vie katseen pois paksuimmasta kohdasta vartaloa. Sopii hienosti "isommallekin tytölle", näyttää vaan olevan turhan tyyris meikäläisen kukkarolle =) Löysin kyllä sieltä alesivuilta ihan minullekin sopivia tuotteita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sivuilla on tosiaan paljon alessa kivoja tuotteita. Mun paksuin kohta on reidet, oon reitevä en rintava :)

      Poista
  7. Luulin, että oli juhlamekko :). Hyvin kävis siihenkin tarkoitukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko järkkää beach partyt, että voi tanssahdella myös tämä uikkari päällä :)

      Poista
  8. Todella pirtsakka 50's tyylinen uikkari WAU! Tuo punainen ja pilkut - nyt sinun pitää ehdottomasti päästä testailemaan sitä johonkin lämpimään rannalle. Kivaa torstaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uimapuku lähes ajaa mut ulkomaille... Jos nyt ezes Kivenlahden uimarannalle pääsisi :)

      Poista
    2. Uimapuku vaatii sua lähtemään ulkomaille :) style ooot!

      Poista
  9. Ihan mahtava, ei edes näytä yhtään uikkarilta joten voi hyvin käyttää ihan kesämekkonakin! Ja sopii sulle kuin omien mittojen mukaan teetetty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä tosi iloinen kun istui näin hyvin mun päälle, eikä kiristä ja ahdista mistään.

      Poista
  10. Luulin uikkarit hienoksi tunikkasi! Ihana! Värit sopivat sinulle hyvin.

    VastaaPoista
  11. On hyvän näköinen päälläsi. Olen kans ostanut ton mallisen uikkarihameen :) Onko sulla pituus melkein polveen asti ? Mulla on varmasti vähän lyhkäsempi.
    Sun mallis on hyvinistuva. Mä en muista minkä merkkinen mun on ?
    Ostin vesij.opelta, kun se oli sille liian iso. Maksoin 30 euroa. Oli huomattavasti kalliinpi kaupassa.
    Tuossa hameenhelmat nousevat kivasti altaalla pintaan, mutta ei se mua haittaa. Joskus laitan vähän niitä housun alle, jos haittaa jotain liikettä.
    Sulla toi punainen piristää ihanasti, mulla on nauhat/rusetit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Malli on juuri tuohon polven yläosaan asti. Tykkään tästä kyllä todella paljon. Koko oli tosiaan kuin tehty minulle <3

      Poista
  12. Oi, se on kaunis ja sopii sulle täydellisesti. <3

    VastaaPoista
  13. Tuli vähän Minni Hiiri mieleen tuosta kuosista. :)

    VastaaPoista
  14. Upea uikkari, kaunis malli ja tuo punainen yksityiskohta on ihana. Näyttää tosi kivalta sun päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin kyllä yllätyin, miten kivalta tämä näyttää mun päällä. Koko oli just eikä melkein ja nuo yksityiskohdat on ihania.

      Poista
  15. Dress Like Marie on kyllä maailman houkuttelevin vaatekauppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli pakko siirtyä pois sieltä ale sivulta, oli niin paljon kivoja tunikoita tarjolla :)

      Poista
  16. Ihana sinä ja Eino Leino! Uimapuku on tosi kaunis. Sopii sinulle täydellisesti. Uimapuvut eivät oikein ole minun "juttuni" , mutta tuollaista voisin käyttää vaikka kesämekkona. Kun nyt tulisi ensin se kesä! -Raija-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan olekin ihana. Omen kyllä tähän niin tyytyväinen. Tuntuu päälläkin niin mukavalta!

      Poista
  17. Tyylikäs! Tykkään! Mukavaa viikonloppua, Outi!

    VastaaPoista