perjantai 12. kesäkuuta 2015

Instagram

Paljon kirjottelen tänne blogiin, mutta kuvia ei tule niin paljon laitettua.
Siksipä minut löytää myös Instagramista, sinne laittelen kuvan päivässä.
Siellä näet kuvia, mitkä eivät välttämättä koskaan päädy tänne blogiin.
Keräsin nyt muutaman kuvakollaasin tänne bloginkin puolelle.
Katsotaan mitä kuvia halusin teille näyttää myös täällä :)


1. Aivan ihana mangokakku. Ostin kakun ihan muuten vaan Ammattikoulu Omnian myymälästä. Oli muuten ihan hurjan hyvää.
2. Sain mieheltäni myöhästyneenä synttärilahjana tämän keinuhevosen. Se on aivan ihana. Kyllä tuo mies tietää millaisista jutuista tykkään. Heppakin on täyttänyt tänä vuonna 40 vuotta.
3. Töistä on kolme ihanaa prinsessaa siirtymässä eskariin kesäloman jälkeen. Ostin tytöille kauniit isot neilikat. Oli hienoa juhlistaa eskariin lähtöä kevätjuhlissa, siinä meinasi hoitotätikin hieman herkistyä.
4. Meidän lähipuistossa on aivan ihanaa. Aina on rauhallista ja aina löytyy paikkoja joita kuvata.
Tämä kuva on ensimmäinen jonka nimesin...se on Silta satumaahan.

1. Sain uuden Diorin huulipunan itselleni. Kovasti on kehuttu tätä sävyä huulissani. Ihanin oli ystäväni Idan kommentti, "sun huulet on luotu huulipunalle". Kiitos Ida kulta <3
2. Hiekkalaatikkovahtina. Tykkään näistä legginseistä, aika coolit vai mitä. Jalassa myös Niken lenkkarit.
3. Rakastan niskassani olevaa tatuointiani, onhan siinä kaksi tärkeää ihmistä ikuistettuna ihoon iäksi.
Otin tatuoinnin kun molemmat vanhempani sairastuivat syöpään. Tämä on tatuointi, josta myös kummatkin, äiti ja isi tykkäsivät.
Isi tosin sanoi, että olen ihan höhlä kun laitoin hänet iholle :)
Tatuointi muistuttaa rakkaista ihmisistä ja todella vaikeasta ajasta meidän kaikkien elämässä.
Äiti & Isi <3
4. Minun ja hoitolapseni käsi, Vain kaksi kättä kampanja. Tuota kuvaa kun katson niin tunnen syvää kiintymystä kaikkia hoitolapsiani kohtaan.
Välitän heistä ihan oikeasti ja luulenpa, että tunne on molemminpuolinen.

Lisää kuvia löydät Instagramista nimelläni outikrimou.
Tulepa seuraamaan minua myös sinne!

Mahtavaa perjantaita kaikille <3


14 kommenttia:

  1. Oon niin sun fani joka tuutissa, ihana Outi. Upeaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei olekaan kovin laajaa faniverkostoa, joten ihan huippua, että sä rakas ihminen, kuulut siihen <3
      Aurinkoista viikonloppua!

      Poista
  2. Toi kakku on niin ihana! mulla on kaiken aikaa kamala makean himo, kun seikkailen sun sivuilla!

    VastaaPoista
  3. Todella ihana tuo keinuhevonen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin. Nauroin, että harvempi nainen pääsee sanomaan, että mun mies osti mulle hevosen, mutta mä pääsen :D

      Poista
  4. Mango on niin hyvää, joten tuo kakku on ollut varmasti potenssiin kymmenen. Täytyykin Suomeen palatessa tehdä mangojuustokakkua itselle :)

    VastaaPoista
  5. Käsikuva on kovasti koskettava ja vaikka sen olin jo fasepuukin puolella nähnyt niin vielä se vaan saa tipan linssiin. Siinä on niin paljon tunnetta yhdellä kuvassa, luottamusta ja välittämistä.

    Paras kakku on kyllä ei mitään kummempaa kakku - se on yllätysherkku :)

    VastaaPoista