maanantai 13. lokakuuta 2014

Vastaus haasteeseen



Sain kiitollisuus haasteen  Jenniltä 2xILO blogista.
Haasteen tarkoituksena on kirjoittaa viitenä päivänä, viisi asiaa, joista olet kiitollinen ja haastaa samalla toisia mukaan.
Haastankin tässä samalla mukaan kaikki lukijani, jotka eivät tätä haastetta ole vielä tehneet.
Minä tietenkin olen niin malttamaton ja todella huono kirjoittaja, joten päätin tätäkin haastetta vähän muokata ja kertoa nyt tänä päivänä 5 asiaa joista olen kiitollinen ja miksi.

1. Lapsistani
Meille on siunaantunut kaksi ihanaa lasta. Kaunis 16v. tytär ja vilkas ( ja komea) 11v. poika. Neidin kuvia ei täällä juuri näy, koska...teini, tarviiko tässä muuta sanoa :D
Pojan kuvia on enemmän näkynyt täälläkin, viimeksi postauksessani JALKAPALLOILUA.

2. Aviomiehestäni
Yhteistä taivalta ollaan pian 23 vuotta kuljettu.
Mieheni on Marokosta kotoisin ja tapasimme Helsingissä  melkein heti kun hän oli tullut Suomeen.
Hän on tukipilarini ja elämäni suuri rakkaus.
Yhdessä ollaan koettu iloa ja surua, kävelty kivikoissa ja niillä ruusunlehdilläkin <3


3. Omasta äidistä ja siskostani
Olen läheisissä väleissä äitini ja siskoni kanssa.
Äidilleni soitan joka päivä ja häntä toivoo näkevänsä ainakin kerran viikossa.
Siskoni kanssa asutaan lähekkäin, mutta kummallakin on omia hommia.
Soitellaan ja kirjoitellaan(whatsapp)  kuitenkin useamman kerran viikossa toisillemme.
On ihanaa tietää, että rakkaat on niin lähellä ja apua saa kun vaan pyytää.

4. Ystävistäni
Minulla on useita kavereita, mutta vain muutama tosi ystävä.
Minun on mainittava heistä kaksi...eli minun Miat.
Rakkaita ystäviä, kummatkin Mia nimisiä.
 Toisen olen tuntenut 30 vuotta ja toisen 15 vuotta.
Kummatkin niin rakkaita ja tärkeitä minulle.

5. Tämä blogi
ja kaikki te lukijat.
Te usein pelastatte tylsänkin päivän.
Usein täällä odottaa joku ihana kommentti, joka nostattaa mielen taas korkeuksiin.
Kiitos siitä miten kannustatte ja kehutte minua, se tekee kuulkaa hyvää alhaiselle itsetunnolleni.
Moni teistä on tietämättään ilahduttanut minua enemmän kuin uskottekaan.
Olette kaikki kovin tärkeitä minulle <3

Löysin hauskan runon ystävyydestä, joka oikeastaan kuvaa minua ja haluan jakaa sen teidän kaikkien kanssa.
Kaunista viikkoa teille kaikille <3

Ollaan onnellisia, jookos? 
Niin kuin ananas ja kookos. 
Ollaan rypäle ja rusina, 
saadaan kevätkääryleitä tusina. 
Olet minulle uskomattoman tärkeä, 
en koskaan aio sun sydäntäsi särkeä! 
- Eppu Nuotio - 

10 kommenttia:

  1. Sun blogin lukeminen on aina viikon/päivän kohokohta...kiva aina katsella kättesi töitä...

    VastaaPoista
  2. Tää haaste on Outi sellainen, että sun pitää viitenä päivänä perättäin julkaista viisi asiaa joista olet kiitollinen. Ainakin facessa se pyörii näin. Joten et ollut yhtään malttamaton ja vielä neljä päivää jäljellä. ;)
    Minäkin soitan äidilleni päivittäin, vaikka aina ei asiaa olekkaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu siis tarkoitinkin, etten aio tehdä kun tämän yhden kerran haastetta. Kovasti olen tehnyt näitä fb:ssäkin ja joka päivä olen kiitollinen samoista asioista kuitenkin :)

      Poista
  3. Musta on aina kiva katsoa mitä laitat blogiin,vaikka useasti olenkin itse paikalla seuraamassa sun tuunauksia :D

    VastaaPoista
  4. Ihania ajatuksia Outi!! :) Kiva lukea sinun kiittollisuuden aiheita ♥ Ihanaa alkanutta viikkoa sinulle :)

    VastaaPoista
  5. Voi Outi <3 Kovasti tärkeä olet sinäkin <3 Mää olen kyllä sun kookos ainakin muotoni puolesta :D

    VastaaPoista