tiistai 21. lokakuuta 2014

#Roosanauhaselfie


Rintasyövän vastaista taistelua ei ole voitettu. Tänäkin vuonna noin 4700 naista sairastuu rintasyöpään ja yli 850 naista menehtyy sairauteen.
Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräyksen tavoitteena on edistää syöpätutkimusta, vaikuttaa siihen että yhä useampi syöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa, sekä varmistaa että jokainen syöpään sairastunut saa tarvittavan tuen sairauden eri vaiheissa.
Sinäkin voit pienellä vaivalla osallistua taisteluun syöpää vastaan ja antaa tukesi sairastuneille ja sairaudesta selviytyneille. Aiheesta lisää http://www.cancer.fi/roosanauha/. Siellä näet myös vaihtoehtoja, joilla myös sinä voit auttaa. 
Itse olen jo useamman vuoden ajan ostanut Roosanauhan. Tänä vuonna olen myös kuvien avulla saanut muutaman euron lisää keräykseen.
Roosanauhan sivuilla on myös mahtava tuunauskilpailu käynnissä. Osallistua voi tämän kuukauden loppuun asti. Minun tuunaukseni on seuraavanlainen.







Pienillä teoilla saadaan suuria aikaan 

11 kommenttia:

  1. Mä ostan usein joko pyykkitelineen tai joitain muita roosanauhatuotteita. Ne on ihania ku on pinkkejä. viimevuonna ostin rannekorun joka v.pun ja siinä oli killuttimena se nauha☺

    VastaaPoista
  2. Loistotuunaus! Kovin tärkeän asian puolesta! :)

    VastaaPoista
  3. Hei nyt Outi olet tärkeän asian puolesta toiminut!! ♥ Minullekin todella lähellä sydäntä tämä:/ Joten arvostan kovasti tekojasi, hienoa Outi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni ♥ tärkeän asian puolesta on kiva touhuta itselle rakkaita juttuja

      Poista
  4. Sä olet kyllä nerokas! =)
    Haluaisitko olla mun face kaveri?

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Jani. Meidän suvun vitsaus tämä rintasyöpä, siksi asia on lähellä sydäntä.

      Poista
  6. Niin tärkeä asia:)Olen menettänyt omasta perheestäni puolet syövälle.

    VastaaPoista