keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Herkkuvaihto


Osallistuin Mintun blogin kautta herkkuvaihtoon.
Herkkuvaihto toimi niin, että minä sain itselleni henkilön tiedot ja karkkitoiveet ja toinen henkilö sai minun tietoni ja toiveeni.
Minä sain herkkuni JENNALTA.
Paketissa oli:


Siis miten se Jenna osasikin ostaa kaikkia mun lempparikarkkeja. Olin ohjeistukseen laittanut, että tykkään suklaasta ja hedelmäkarkeista, ei muuta, mutta Jennalta sain juuri lempisuklaitani Pätkiksiä ja Fazerinaa ja vielä TuttiFrutti hedelmäkarkkejakin, NAM :P
Ihanassa kortissa istuu söpöinen nalle ja kortissa on hyvä sanoma:
Anna hetki aikaa itsellesi

Kiitos Jenna tuhannesti ihanasta herkkupaketista <3

6 kommenttia:

  1. Ihana kortti ja siinähän onkin kaikki Fazerin suklaa klassikot samassa paketissa. <3
    Itse syön tosi vähän suklaata, mutta Fazerina, Geisha ja Pätkis ovat hyviä. Vaan Fazerina parasta!

    Hyvää kannatti siis odottaa yli juhannuksen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös se vanha sanontakin ole että hyvää kannattaa odottaa :D Tätä tosiaan kannatti

      Poista
  2. Mukavaa, että paketin sisältö maistui. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei päässeet karkit vanhenemaan kun olivat niin hyviä. Onneksi nuo lapset ja mies vähän auttoivat, ettei ihan karkkiövereissä täällä tarvinnut pyöriä :D

      Poista