torstai 17. lokakuuta 2019

Boheemit korvakorut ja arvonta




Minulla on ollut vuosia minigrip pussillinen näitä kirjontalankoja, kiitos ystäväni äidin, joka nämä minulle lahjoitti.
Löysin pussukan taas pitkästä aikaa askarteluhuoneen kaapista ja nyt alkoi langat näyttämään, minun silmissäni, tupsuilta!


Ajattelinkin tehdä tupsukorvakorut.
Olen vuosia tykännyt boheemista tyylistä, niin pukeutumisessa kuin sisustuksessakin.


 Tällaiset näistä boheemeista korvakoruista nyt tuli.
Onpa kiva kun askartelu onnistuu juuri niin kuin suunnittelin.


Koska olen niin onnellinen näiden onnistumisesta, on vaan reilua, että te saatte mahdollisuuden voittaa nämä korvakorut omaksenne!

Arvonnan säännöt:

Kerro kommentissasi, millaisista koruista sinä tykkäät
Kaikille osallistujille yksi arpa
Arvontaa varten tarvitsen sähköpostiosoitteesi, jota käytän vain ja ainoastaan voiton sattuessa kohdallesi
Arvonta alkaa nyt ja loppuu sunnuntaina 20.10 klo: 23.59
Voittajan ilmoitan blogissani maanantaina 21.10.

Olen arvonnan ajan blogilomailemassa Karkkilassa, joten toivotan kaikille onnea arvontaan ja aivan ihanaa loppuviikkoa!



12 kommenttia:

  1. Hienot teit! Osaat kyllä vaikka mitä. Tällä kertaa en osallistu kuitenkaan arvontaan, sillä pidän vain yksiä korviksia, jotka minulla on. Mukavaa torstaita, Outi!

    VastaaPoista
  2. Ihanat korvikset!

    Mä tykkään sekä näyttävästi että yksinkertaisista koruista - tilanteen mukaan!

    VastaaPoista
  3. Pidan itsetehdyista korvakoruista, nuo tupsukorvakorut ovat kivat.

    VastaaPoista
  4. Hienot. Tyttäreni tykkäisi noista varmasti ja voisin laittaa ne hänen joulukalenteriinsa =)
    Itse käytän vain isoja koruja, pienet ei lihavalla näytä miltään =) Korvareiät ovat tainneet jo kasvaa umpeen, mutta isoja riipuksia käytän jatkuvasti

    VastaaPoista
  5. Onpa kivat! Tykkään monenlaisista koruista. Aina käytän jotain, vähintään korvikset ja/tai kaulakoru.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Ihanat korvikset:) En ole mukana arvonnassa, mutta ihanaa iltaa sinulle Outi:)

    VastaaPoista
  7. Koruista tykkään kovasti. Piristävät arkea ja juhlaa.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  8. Aivan ihanat. <3 En osallistu nyt arvontaa, sillä omat korvisreiät ovat menneet hih umpeen.

    Kivaa viikkistä. <3

    VastaaPoista
  9. Ihan huiput! Rakastan persoonallisia koruja, More is better. Sara.rokman@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Ei sinulla ideat lopu ja nämä ovat niin ihanat, että ihan pakko on kokeilla arvontaonnea!
    Kivaa viikonloppua, Outi <3

    VastaaPoista
  11. Ihanat korvakorut :) Arvonnan joudun jättämään väliin koska minulla ei ole enää rekiä korvissa. Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  12. Hienot! Koruissa saa olla persoonallista & boheemiakin tyyliä, korvikset varsinkin saavat olla näyttävät!

    VastaaPoista