perjantai 7. syyskuuta 2018

Missä olen huono?




Nappasin tämän hauskan haasteen mukaani Tiian blogista.
Suomalaisena itsensä kehuminen on hurjan haastavaa, mutta kyllä vaan näitä huonoja puolia olisi löytynyt ainakin tuplasti enemmän.


1. Olen maailman huonoin kasvien elossapitäjä.
Kaikki viherkasvit kuolevat käsissäni kuukauden parin sisällä.
Joko kastelen liikaa tai sitten liian vähän.
Viherkasvien massamurhaaja olkoon nimeni ja leikkokukat vahvuuteni :D

2. Olen huono/laiska silittämään.
Yritän ostaa vaatteeni sellaisina, että pesu ja päälle tekniikasta ei tarvitse luopua.
Meillä mies taitaa jopa nauttia silittämisestä.


3. Olen myös armottoman huono pyyhkimään pölyjä. 
Voin sanoa, että nautin lattioiden puunaamisesta, mutta pölyjen pyyhkiminen jää kyllä miehen hommiksi.
Mies tosin on kyllä tarkempi myös imuroinnissa, että pisteet siitä hänelle myönnettäköön!


4. Tavaroiden poisheittäminen on minulle myös välillä hankalaa.
Jos niistä nyt jotain vielä voisi tehdä, kun olen laihtunut 10kg niin sitten näitä voi käyttää, pidän täällä tallessa, jos tytär vaikka tarvitsee just näitä kippoja 10 vuoden kuluttua.
Noloa myöntää, mutta pieni himohamstraaja minussa iskee aina välillä :D

5. Olen myös melko kehno uimari ja varsinkin sukeltaminen ei ole yhtään minun juttuni.
Nenään menee aina vettä ja tuntuu, että heti tukehdun.
Perinteisellä sammakkotyylillä mennään eteenpäin ja kellumisessa olen mestari.

Yritin mieheltä kysyä, että missä olen huono, kerro vaan rehellisesti.
Oli viisas mies minulla, kun sanoi, että ei nyt keksi mitään sellaista :D

Ihanaa perjantaita teille kaikille <3


22 kommenttia:

  1. Ihana vastaus mieheltä <3 Khih <3 Meissä löytyikin samoja huonous piirteitä... silitäminen on ihan kamalaa ja pölyjen pyyhkiminen super tylsää :D khih. Viherkasveista kanssani pärjää kaikista sitkeimmät ;) Ihanaa viikonloppua teidän poppoolle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huonous samiksia :D
      Ihanaa, etten ole ainoa silitystä inhoava. Mieti, että tiedän parikin ihmistä, jotka silittävät pikkuhousunsakin!
      Ihanaa viikonloppua koko teidän perheelle <3

      Poista
  2. Hih naurattaa miten kaikki täsmää, paitsi tuo uimahommeli, kun mökkikesinä oli pakko oppia uimaan jo ihan pienestä. Silittäminenkin on niin viheliästä hommaa, että käytän vain sellaisia vaatteita, joita ei tarvitse silittää.

    Juuri sunnuntaina pyyhin kaikista tuhansista purkeistani pölyt, oli karseaa!

    Ihanaa viikonloppua Outi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän pitäisi perustaa silittämättömät ry :D
      Olisihan se kiva oppia kunnolla sukeltamaan, mutta nyt meen sammakkona kelluen eteenpäin vedessä!
      Pölyjen pyyhintä on niin blääh.
      Ihanaa viikkistä TIia <3

      Poista
  3. Sukeltamisessa olen minäkin huono ja silittämistä inhoan. Sain joululahjaksi mieheltä höyryttimen, joka on siitäkin parempi, että toimii esim neuleille paljon paremmin kuin rauta. Meillä on alusta asti kumpikin silittänyt omat vaatteensa ja mieheni on siinä kyllä paljon parempi,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä mies silittää ehdottomasti enemmän kuin minä, mutta muuten kyllä silitellään omat vaatteet. Tuollainen höyrystin kuulostaa kyllä hyvältä.

      Poista
  4. Kohdat 1-3 ovat ihan mun juttuja, en esim hanki sellaisia vaatteita joita pitää silittää. Kärsivällisyys/aika ei riitä =laiskuus. Mun on vaikea ajatella, että sulla olisi paljon huonoja puolia. Vaikutat niin valoistalta ja aikaansaavalta ihmiseltä.

    Ihanaa viikonloppua Outi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taru I Love U <3 Olipa kyllä niin ihanasti minusta sanottu, ihan herkistyin <3
      Sanotaanko näin, että minullakin on päiväni ja usein niihin huonoihin päiviin liittyy naistenvaivojen alkupäivät :D
      Oikein ihanaa viikonloppua sinulle Taru ihanuus <3

      Poista
  5. Samaistun ihan joka kohtaan, paitsi viimeiseen. Minä kun en osaa uida ollenkaan. Mutta eivät nämä ole vikoja, ne ovat osa ihanaa persoonallisuutta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos nämä ovat osa persoonallisuuttani, niin sitten olen oikein persoonallinen :) En ole koskaan oikein mennytkään massan mukana, joten persoonallinen tyyli sopii minulle paremmin kuin hyvin.
      Ollaan siis Sude persoonallisia yhdessä <3

      Poista
  6. Harvinaisen viisas mies sulla :).

    Ja juu, eipä ole uimarin lahjoja mullakaan, vaikka säännöllisesti uimassa käynkin. Niska jäykkänä kauhon menemään, koska en uskalla laittaa päätä veden alle.

    Ja silittämättä siisti on kyllä parasta.

    Iloista viikonloppua ihanalle pikkuhamsteri-Outille <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tuo Rachid oppinut tässä päälle 26 vuoden aikana, että milloin kannattaa olla hiljaa ja vaan nyökytellä :D :D No ei vaineskaan :D
      Ihanaa viikonloppua sinullekin Annukka <3

      Poista
  7. Tuota mie en taida tehdä. Siitä tulisi pitkä lista kun alkaisin huonoja puolia lataamaan. :D
    Hyvää viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katos kun tässä on tarkotuksella rajattu tää huonous vaan viiteen kohtaan :D
      Ihanaa viikonloppua sullekin <3

      Poista
  8. Tää on kyllä hauska postaus/haaste. Täytyy varmasti toteuttaa jossain vaiheessa itsekin.

    VastaaPoista
  9. Minäkin olen ihan älyttömän huono kasvien kanssa. Ostinkin viime viikolla Ikeasta muovikukan, toiset inhoavat, mutta minusta nätti eikä kuole! :D Ja hei kiitos muistutuksesta, pitikin pyyhkiä heti aamusta pölyt, hih! Mukavaa uutta viikkoa Outi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen vakavasti harkinnut noita muovikukkia. Nykyään ne näyttävätkin niin aidoilta. Kivaa viikkoa sinulle Katja ❤️

      Poista
  10. Huonojen piirteiden listaaminen ei tosiaan tuota ongelmaa, mutta niitä hyviä saa välillä oikein kaivaa itsestään :D Kasvien elossa pitäminen kuulostaa tutulta. Niin paljon kuin niitä rakastankin, niin meillä ei kasvit vaan menesty. Milloin unohdetaan kastelu, milloin kastellaan liikaa. Lopputulos on aina kupsahtanut kasvi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä siinä onkin, että itseään on niin helppo kritisoida?
      Kuulostaa niin tutulta tuo kasvien hoitaminen 😀

      Poista