keskiviikko 21. maaliskuuta 2018

Sinä olet minun siskoni



Oletteko katsoneet AVA kanavalta Siskot ohjelmaa?
Aivan ihana ohjelma.
Ohjelma on saanut minutkin ajattelemaan omaa suhdettani pikkusiskooni.
Ajattelin kirjoittaa siskolleni kirjeen siitä, millaista on olla hänen siskonsa...niinhän siinä ohjelmassakin tehdään :)


Sinä päivänä kun sinä synnyit olin 4 vuotta 2 kuukautta ja 8 päivää vanha.
Se oli päivä, jonka jälkeen en enää ollut yksin.
Se päivä oli todella tärkeä minulle.
Olin niin ylpeä, kun minusta tuli sinun isosiskosi.


Joskus oli tosi ärsyttävää, kun halusit leikkiä kanssani ja minulla oli kaikkea "parempaa" tekemistä.
Kuitenkin tosi usein suostuin kanssasi leikkimään ja lopulta se oli kivaa.


Vuosien mittaan meistä tuli myös ystäviä.
Vain sinulle voin kertoa ihan kaiken, halusit tai et.


Ilman sinua en olisi minä, ilman sinua olisin yksin.
Meillä on sellainen side toisiimme, että sitä ei voi kukaan rikkoa.
Kiitos, että olet aina siinä kun sinua tarvitsen.
Aivan liian harvoin tulee sanottua se ääneen, mutta minä rakastan sinua.
Kiitos, että olet siskoni <3



30 kommenttia:

  1. Ihanasti kirjoitettu Outi❤️ Harvoin tosiaan tulee sanottua ääneen, kiitos muistutuksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teksti on silloin ihanaa, kun se tulee suoraan sydämestä <3

      Poista
  2. Yksi ihanimpia postauksia, joita olen lukenut ❤ Mukavaa päivää Sinulle Outi 😊

    VastaaPoista
  3. Ihana kirjoitus! <3 Toivottavasti omat lapset voisivat joskus kirjoittaa samoin.

    VastaaPoista
  4. Voi miten rakkaita Siskomme ovatkaan! <3 Ihanaa päivää Sinulle Outi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisihan se aika tylsää ilman tuota pikkusiskoa :)
      Ihanaa iltaa sinulle Saikku <3

      Poista
  5. Ihana postaus. <3 Mulla ja mun siskolla on myös ikäeroa 4 v. ja olemme super läheisiä. Siskot = ONNI.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sisko on kyllä yksi onnellisuuden syy. Ihanaa keskiviikkoiltaa sulle Taru <3

      Poista
  6. Ihana postaus, niin söpöt kuvat <3
    Minulla on siskoni kanssa ikäeroa 4-v, niin paljon on yhdessä touhuttu ja taaplattu <3 Koskettavin hetki oli 1,5-v sitten, kun olin synnytyksessä mukana kun siskoni tytär syntyi <3
    Perhe on paras <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihanaa, että pääsit synnytykseen mukaan. Meillä on ollut oma äiti synnytyksissä mukana. Perhe on paras <3

      Poista
  7. En ole katsonut Siskot ohjelmaa. Kun en yleensä katso televisiota. Sydäntä riipaisi kijeesi. Se oli tosi koskettava. Oikeastaan itkin, koska minulla oli samanlainen suhde siskooni. Hän kuoli neljä vuotta sitten. Suuri ikävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marja <3 Otan osaa suruusi. Ikävä ei koskaan lopu, mutta sen kanssa oppii elämään.
      Halauksia keskiviikkoiltaasi <3

      Poista
  8. Aivan ihania kuvia ja teksti kans <3.

    Ja tää "Joskus oli tosi ärsyttävää, kun halusit leikkiä kanssani ja minulla oli kaikkea "parempaa" tekemistä" pisti hymyilyttämään. Tuttu tunne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin usein ommella ompelukoneella omia juttuja. Sitten tuli sisko, joka halusi leikkiä barbeilla. En ollut itse enää barbie-iässä :). Minusta tuli sitten jättiläinen, joka ompeli barbeille erilaisia asuja :)

      Poista
  9. Ihanasti kirjoitettu. Olette läheisiä. Harmittaa kun oman isosiskoni kanssa tulee pidettyä nykyisin niin vähän yhteyttä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olemme aina olleet läheisiä. Välillä meilläkin menee jopa viikko, että ei muuta kuin viestitellään, mutta asutaan kuitenkin aika lähekkäin, joten kivasti tulee myös nähtyä välillä.

      Poista
  10. Kaunis kirjoitus siskoudesta <3 ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  11. Ihana, ihana postaus <3
    Minun pikku siskoni menehtyi, kun olin liki kolmekymppinen ja välillä häntä on iso ikävä. Monesti olen ajatellut, että millaista elämämme olisivat olleetkaan jos hän olisi saanut elää.
    Onneksi minulla on vielä maailman paras pikkuveli elämässäni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sisarukset ovat kyllä aina rikkaus elämässä. Olen pahoillani siskosi vuoksi, onneksi sinulla on veikka, jonka kanssa saatte viettää aikaa yhdessä.
      Ihanaa torstai-iltaa sinulle Lady <3

      Poista
  12. Voi että ihana ja mitkä kuvat, sellaisia söpöliinejä, ai että! Ollapa sisko <3

    Ihanaa päivää Outi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkusiskosta olikin jo aika kirjoittaa <3
      Ihanaa torstai-iltaa ihana Tiia <3

      Poista
  13. Ihana ja koskettava postaus, jota kehystivät kauniit kuvat lapsuudestasi <3. Ihanaa kun omistaa sisaruksen/sisaruksia ja joiden kanssa suhteet ovat hyvät. Mullakin on tuuria, sillä omistan kaksi pikku siskoa, jotka ovat kyllä maailman tärkeimmät ystävät minulle. Tosiaan heille voi kertoa kaiken ja he kuuntelevat, auttavat ja ymmärtävät. Ilman siskoja elämä olisi varmasti paljon tyhjempää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta. Meillä on vielä yhteistä sekin, että kummallakin on ulkomaalainen mies, joten näistäkin asioista voidaan jutella keskenämme :)
      Siskot on ihania <3

      Poista
  14. Niin kauniisti kirjoitit siskostasi <3! Tuosta ohjelmasta muuten tuli mun suosikki. Ihana, kaunis ohjelma, sellainen hyvän mielen ohjelma. Ja samalla olen vähän kade, kun mulla ei ole ollut siskoa. Rakas veli löytyy mutta luulen että siskoilla ( ja veljillä ) on aina aivan erilainen yhteys, kuin sisaruksilla. Tai no, yksilökohtaisiahan nämä ovat, enkä halua yleistää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvän mielen ohjelma se todellakin on. Aina saa naureskella ja vähän tihrustaa kyyneleitäkin :)
      Ihanaa, sulla on veli <3

      Poista
  15. Oi miten kauniisti kirjoitit❤
    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pikkusiskosta on helppo kirjoittaa ihania juttuja :)
      Mukavaa loppuviikkoa myös sinulle Kristiina <3

      Poista