keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Piristävä paketti Lumenelta



Eipä olisi voinut piristävä paketti saapua parempaan aikaan.
Täällä ollaan pikkuhiljaa parantumassa ikävästä kurkkukivusta. 
Åäni on vieläkin kuin Rod Stewardilla, mutta parempaan päin ollaan  kuitenkin menossa.

Olen minä tainut olla kiltti tänä vuonna, kun Lumenelta* sain näin ihania juttuja lahjaksi.
Mielestäni huulet ovat kasvoissani se kaunein osa ja niitä tykkäänkin korostaa.
Sainkin kolmea eri sävyistä huulipunaa kokeiluun


Sävyinä (vasemmalta) 
nro6 Breathtaking beauty/Häikäisevä kauneus
nro1 Natural light/Valon leikki
nro2 Beautiful shadows/Varjojen tanssi



Hieman on utuiset kuvat, mutta sävyt näkyvät kuitenkin aika kivasti.
Mikä näistä sävyistä sopii mielestäsi parhaiten minun huuliini?
Tykkäsin punien tunteesta huulillani.
Puna ei ollut kuivaa, vaan huuliin tulee samalla kiiltoa ja ne tuntuvat pehmeiltä.
Täyskymppi näille punille <3


Kynsilakkoja sain myös kolmea erilaista.
Kaikki sormet piti heti päästä lakkaamaan eri lakoilla.
Aivan ihania sesongin värejä ja mielestäni hyvin juhlavia myös.
Lakkoina Gel effect-lakat ovat suosikkejani.
Rakastan lakkojen harjaosaa, joka on hieman pyöristetty.
Tämä muoto helpottaa lakkaamista.
Lakoissa on myös hyvä peittävyys.
Kuvassa kynsissäni on vain kaksi kerrosta lakkaa.


Lakat (vasemmalta)
nro63 Flaming Sky/Hehkuva ilta
nro59 Shimmering Light/Valon säteet
nro58 Dazzling Dreams/Säkenöivät hetket


Kiitos Lumene piristävästä paketista.
Vaikka ääni ei kuljekaan, on huulet ja kynnet nyt tiptop <3

Mukavaa keskiviikkoa!


*tuotteet saatu Lumenelta

34 kommenttia:

  1. Toi vaalein on kiva sulla. Mutta tykkään kyllä kaikista. Ja lakkojaki😊kiva et sait hiukka hemmottelua kipeyden keskellä😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piristi kyllä kummasti. Vaalea puna on kiva arkikäyttöön.

      Poista
  2. Punainen! Mä voin haluta ton tumman sulta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tytär haluaa kuule sen myös. Mä olen jo piilottanut mun Lumenet :D

      Poista
  3. Nuo lakat rakastan, huulipunatkin ihania. Täällä vaan kävi niin, että tyttärelle meni punat, nooh jäi mulle yksi nude ja pari lakkaakin. :) Mutta hei iloa monelle. Lumenen kenties ihanin joulukokoelma. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on. Juuri nytkin on nudea huulissa (huom! Olen siis vain kotona) :D

      Poista
  4. Ihania värejä. Valon leikki oli mun suosikki. Mukavaa, että olet jo paranemaan päin <3

    VastaaPoista
  5. Häikäisevä kauneus ja valonleikki on mun suosikit. Käytän Lumenen huulikiilteitä päivittäin. Joka takin taskusta löytyy joku niistä.
    Onneksi olet jo paremissa hantimissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kivoja nämä kausivärit ja kiva kun huulipunakin on vähän pehmoisempi.
      Kivaa viikkoa Maarit <3

      Poista
  6. Onpas Lumene muistanut sinua ihanalla paketilla :) Väriä ja hohtoa pimeyden keskelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä tänne ankeaan säähän vähän tarvitaankin, väriä :)
      Ihanaa loppuviikkoa Jani!

      Poista
  7. Vaalerin ja kirkkain sopii sulle. Kivan paketin sait lumenelta. :)
    Kynsilakoista mun oma suosikki olisi hopea ja huulipunista ehdottomasti tummin väri.

    Kiitinkin jo facen puolella, mutta kortti tuli perille kiitos ihanainen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä vaan :)
      Tänään huulet oli vaaleimmalla laitetut ja kynsissä on hopeaa ja punaista :)

      Poista
  8. Kivaa! Nätit huulet, riippuu vähän asusta ja muusta meikistä, mutta periaatteessa varmaan kaikki sopii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun sai eri sävyjä, sopii tosiaan useampien asujen kanssa :)

      Poista
  9. Oi mitä ihanuuksia olet saanut! Noilla juhlii pikkujoulut ja joulujuhlat ihan mennen tullen.

    VastaaPoista
  10. Ihania värejä. Täälläkin on kähistelty, yskitty ja niistelty reilu viikon.
    Flunssan pitkittyminen johtuu varmaan siitä, kun en viimeviikolla voinut olla poissa töistä. Tällä viikolla huilailen ja käyn työhaastatteluissa täällä pääkaupunki seudulla. Taitaa kakkoskodista tulla ykkönen?! Harmi vain, että kissoja en voi tänne tuoda. No ovat kuitenkin onneksi lasten hyvässä hoidossa!
    Paranemisia sinulle♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai että tänne etelämpään olet siirtymässä :), toivottavasti saat työn.
      Kyllä vaan tykkään kaikista näistä punista ja kynsilakoista <3
      Huomenna yritän töihin menoa, saas nähdä kun akan käy.

      Poista
  11. Ihana paketti Outi:) ja paranemisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jael. Tänään olen innoissani höpötellyt puolipäivää ja nyt se vähän kostautuu, ääni on tosi maassa taas. Huomenna yritän töihin palata.

      Poista
  12. Aivan ihana paketti. Tykkään kovasti Lumenen huulipunista. Hienot ja lämpimät värit noissa. Minullakin taitaa olla yksi Lumenen geelilakka, vasta olen tutustunut geelilakkoihin.
    Paranemista Outi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään tosiaan näistä geelilakoista, pysyvät hyvin kynsissä, vaikka joudun käyttämään paljon käsidesiä työssäni.
      Olo on jo vähän parempi, kiitos!

      Poista
  13. Lumenen laatu on kyllä yllättänyt, niin meikeissä kuin ihonhoidossakin! Paras punainen kynsilakka joka oikeasti pysyi oli Natural code -sarjan kirkkaanpunainen..liekö tuota sarjaa heillä enää? Huulikiilloistakin tykkään : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vieläkin Natural code:a, tykkään siitä puuterista myös.
      Mä en osaa oikeastaan edes sanoa suosikkiani, mulle vaan sopii Lumene :D

      Poista
  14. Nauroin ääneen sun Rod Stewart äänelle....sorry tiedän ettei saisi nauraa kun toinen ollut kipeänä. Tuli mieleen vain yksi Rodin video...pitkä juttu!

    Lumenen tuotteet ovat hyviä ja jopa minä suuri Lancome fani ole alkanut käyttää niitä. Pidän huulipunista paljon. Huulikiilloista en juurikaan välitä kun pitkätukkaisena hiukset tarttuvat aina huuliin kiinni.

    Kirkas punainen on minun suosikkini sinun vaihtoehdoista. Samoin kirkas lakka. Itselläkin juuri nyt kirkasta punaa kynsissä - joulukynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mies oli taas illalla huumori päällä ja aloitti laulamaan I am sailing ja sitten osoitti mua Ladys and gentleman, this is Rod Stewart. Ehkä sai sohvatyynystä tän jälkeen :D

      Poista
  15. Täytyykin käydä katsastamassa tuo vaalein sävy. Hyviä ei ole koskaan liikaa.

    VastaaPoista
  16. Hyvä että tauti alkaa väistyä! Hyvää viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime yö meni taas yskiessä, mutta periksi en anna :D
      Mukavaa viikonloppua Katja <3

      Poista
  17. Olipa kiva piristys!! :) Mun mielestä nuo kaikki huulipunat sopii sulle!! Jokaisessa huulipunassa omanlainen sävy, niin sopii moniin eri tilanteisiin. Kauniit värit.
    Kynsilakoista mulla on itsellä aina oma suosikki sellainen missä on väritön lakka ja jotain hileitä seassa.
    Kiva kuulla, että parantumaan päin olet siellä!! Sairastaminen kun on niin tosi tylsää. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hilelakat on myös mun suosikkeja. Vaikka lakkaisin värillisellä lakalla, pitää ainakin yhteen kynteen vähän hilettä ripotella :D
      Ihanaa viikonloppua koko teidän porukalle!

      Poista