keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Uutuuksia



Huomasitteko jo sivulleni tulleen mainoksen.
Aivan ihania vaatteita, kodintekstiilejä, elektroniikkaa ja  paljon kaikkea muutakin myy Ellos.

Olen ollut Elloksen asiakkaana vuodesta 1995, joten kokemusta tuotteista on paljon.
Olen tilannut mekkoja, takkeja, verhoja, pelejä ja mattoja Ellokselta.
Kaikkiin tuotteisiin olen ollut todella tyytyväinen.

Mukavaa on myös toimitus tuohon lähikauppaan.
Pääsen töistä ja hurautan lähikauppaan hakemaan paketin.
Toimistusaikakin on pieni.
Nopeimmillaan olen saanut tilauksen saman viikon lopussa, kun olen näpytellyt sen viikon alussa.

Maksutapojakin on useita, niistä lisää löydät Elloksen sivuilta.

Ellos on siirtynyt rantakauteen.
Sesonki tuotteita on myynnissä runsaasti.


(minun valintani kesäksi Elloksen valikoimasta)

Nyt kannattaa myös hyödyntää huippu alennuskoodi:
-40% kalleimmasta tuotteesta, kun ostat 3 (alennus koskee normaali hintaisia tuotteita, pienin toimitettava tilaus 25€


Alennuskoodi: 315734
Mukavia shoppailuhetkiä!



* blogiyhteistyössä Adraction ja Ellos

20 kommenttia:

  1. Mä en diggaile Elloksen vaatteita. Luotan Anttilan ainutlaatuseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä olen aina löytänyt kaikkea kivaa Ellokselta ja plussana on ollut se, että löytyy myös niitä isompiakin kokoja.

      Poista
  2. Ellokselta löytyy kyllä vaikka mitä, mm. Espritin vaatteita olen sieltä tilaillut ja välillä aivan uskomattomilla aleilla. :) Kiva yhteistyö. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! Kiva kun oli tuttu ja hyväksi todettu yhteistyökumppani :)

      Poista
  3. Pitääpä käydä kurkkimassa, löytyskö mitään ;)

    VastaaPoista
  4. Hienoa Outi! Pitäisi aktivoitua nyt ja kurkata noita sivuja, mutta aika pahus ei tahdo riittää! Huh! Ehkä viikonloppuna....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossahan tuo mainos on muistutuksena :) Käyt kun ehdit, siellä oli taas vaikka mitä kivaa.

      Poista
  5. Sininen on palannut muotiin.Ellokselta tulee tilattua joskus kotiin tavaraa,vaatteita hankin matkoilta.

    VastaaPoista
  6. Ellos on munkin luottokauppa (justiin tilasin terassille pari mattoa) ja alennuksetkin ihan mainioita. Ja kyllä niillä se markkinointikin selvästi toimii. Riittävän monta kertaa kun tulee kotiin viesti, jossa lukee "Annukka, olemme kaivanneet sinua", niin kyllähän siinä tulee alettua miettimään, että josko sitä tosiaan jotain pitäis taas tilata...

    Olen jotenkin huomaavinani,että sininen väri houkuttaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turkoosi ja sininen taivat olla mun tämän kesän värit ♡

      Poista
  7. Olen silloin tällöin tilannut Ellokselta, siellä on välillä hyviä alennustuotteiden alennuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aina retkahdan alennuksiin myös :)
      Ihania mekkoja olen Ellokselta tilannut useammankin kerran.
      Mukavaa loppuviikkoa!

      Poista
  8. Mun melkein kaikissa vaatteissa on niskassa Elloksen laput. Niiltä kun saa äksiä mielinmäärin ällän eteen :D Kyllä mua houkuttelee alennuksetkin, sieltä saa todella halvalla niitä mitkä ei ole viimeisen kuukauden muotia eikä yhtään menoa haittaa :) Varsinkin villatakkeja siellä on niin paksuja ja pehmeitä, että sitten ne roikkuu kaapissa koska ei raaski käyttää :D Ja kodin puolen tavarat, niissä on myös todella hyvä valikoima. Päiväpeittoa alkaisin ensimmäiseksi etsiä Ellokselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, meitähän on monta Elloksen asiakasta jo täällä. Ei muuta kun kuvaa klikkaamaan ja tilailemaan :)

      Poista
  9. Mun täytys varmaan katsella ja selailla vähän tarkemmin elloksen tarjontaa. Sieltä kyllä varmaan löytyisi meikäläisellekin jotakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu aina sieltä jotain kivaa löytyy :D, käy ihmeessä tutkimassa valikoimaan. Itse ainakin huomasin yhden mekon jonka haluan ja kesäkengätkin saattaa lähteä samaan tilaukseen :D

      Poista