torstai 3. huhtikuuta 2014

Synttärit ja voittaja



Voi miten hyvä mieli mulla on tullut teidän kaikkien viesteistä.
Hitokseen romahin tossa hetken, mut onhan miullaki oikeus omiin tunteisiin.
En siis missään vaiheessa miettinyt blogini lopettamista, vaan harmittelin sitä miten saada lisää lukijoita.
Te kaikki ihanat saatte aina mut hyvälle tuulelle ja neuvojakin saa kun kysyy (kiitos Kiki).
Se siitä romahuksesta.

Kuulkaas, tiiättekö mitä, tää akka on taas yhden vuoden vanhempi tänään.
39 vuotta ois tätä elämää saanut elää ja se onkin ollut hyvä elämä.
Mun mielestä on ihanaa olla just tämän ikäinen ja just tässä elämäntilanteessa.
Tänään olen saanut lahjoja työkavereilta ja herkkuja/lahjan äidiltäni.
Pikkusisko muisti ihanalla viestillä heti aamusta ja facebookissa seinä täyttyy onnitteluista.
Lapsilta olen saanut lauluja, halauksia ja pusuja.
Rakas mieheni lupasi pihvi-päivällisen ja yllätyksen...JEE ja NAM <3
Kiitos kaikille vanhentumiseni huomioinneille <3




Tärkeintä asiaa ei saa kuitenkaan unohtaa, eli arvonnan voittajaa. Tällä kertaa tein voittajan valinnan niin, että pyysin tytärtäni sanomaan numeron ja siitä laskin kommentin mikä voittaa.
Voittajaksi osui uusi lukijani SARTSA. Onnea voitosta, laitatko tietosi minulle sähköpostiini o.krimou@suomi24.fi, niin saan korun lähetettyä sinulle.
Erityismaininnan ansaitsevat myös Susanne ja Miude, jotka osallistuvat aina kaikkiin arvontoihin, vaikka voittona olisi rulla vessapaperia :D. Muillekkin lukijoille tiedoksi, että vaikka olisitkin jo voittanut, voit aina osallistua seuraavaankin arvontaan. (kiitos Minttu <3)

11 kommenttia:

  1. Paljon onnea vielä tätäkin kautta <3 . Onko uusi kannu pöydällä,en oo nähnyt tota aiemmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi jo kuukauden päivät ollu meillä, ostin sen Anttilan ale-laarista kahdella eurolla. Kiitos onnitteluista ja nähdään lauantaina :D

      Poista
  2. Paljon onnea <3 ja kiitos vessapaperihärpäkkeestä, se on hieno:) laitan kuvan ku on paikallaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista ja kiva kun tykkäsit siitä härpäkkeestä :D

      Poista
  3. Tässä, nyt mäkin olen täällä kommentoimassa 😊

    VastaaPoista
  4. Oikein paljon onnea ja iloa syntymäpäiväsi johdosta! :)
    Tästä lähin mä osallistun kaikkiin sun arvontoihin! <3

    VastaaPoista
  5. Non-ni. Unohdin eilen toivotella hyvää syntymäpäivää vaikka se oli mulla oikein muistilapulla. Mutta toivottavasti saan anteeksi :) Ajatuksissa olit vaikken ihan toteutukseen asti päässyt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista. Parempi myöhään kuin milloinkaan, sanoo vanha kansakin :D

      Poista